WGOIRLOGO (002).png

Vuoden tärkein kaupan alan seminaari!

What´s Going On In Retail -seminaari kerää vuosittain vähittäiskaupan toimijat kahdeksi päiväksi saman katon alle.

Seminaarissa kuullaan vähittäiskaupan huippuasiantuntijoiden mukaansatempaavat ja inspiroivat esitykset, sekä keskustellaan ja verkostoidutaan vähittäiskaupan ammattilaisten kanssa.

Seminaari on suunnattu pääasiassa sekä vähittäiskaupan ketjuille että tavarantoimittajien myynnille ja markkinoinnille, joiden osuus seminaarivieraista on noin puolet. Kauppakeskusväki edustaa vuosittain seminaarin osallistujista noin 20 prosenttia, analytiikka- ja painoyritykset jakavat loput paikoista. Seminaari on suosittu myös alan opiskelijoiden keskuudessa, jotka hakevat seminaarista inspiraatiota ja oppia omiin lopputöihinsä.

QNA1.png

QnA – Questions & Answers


QnA on ruoan verkkokaupan ostokäyttäytymisen tutkimiseen erikoistunut asiantuntijataho.

Shopper-tutkimuksia on tehty pitkään ja tehdään yhä sekä tavarantoimittajien että kaupan taholta. Ostojen suunnitelmallisuusaste, hyllyn luona vietetty aika, sekä esillepanojen houkuttelevuus ovat asioita, joita mitataan säännöllisesti.

Tämä kaikki siis perinteisessä myymälässä. Vastaavaa tietoa ei ruoan verkkokaupan puolelta ole, koska pääsääntöisesti on luotettu  verkkokaupan algoritmien tuottamaan dataan.

QnA®-metodiikan ja kvalitatiivisen tutkimuksen tulokset helpottavat brändejä hahmottamaan ruoan verkkokaupan kuluttajakäyttäytymistä, sekä luomaan strategian ja tiekartan konkreettisille kaupallisille toimenpiteille.